Zakelijk

S.V. Cyclades biedt meerdere mogelijkheden voor sponsoring aan. Voor meer informatie over bijvoorbeeld onze prijzen kunt u ons altijd mailen (assessor@sv-cyclades.nl).

Sponsoring

Studentenvereniging Cyclades is een gezelligheidsvereniging van ongeveer 150 leden met een verscheidenheid aan karakters, interesses en hobby’s. Studies lopen uiteen van geschiedenis tot scheikunde en van fiscale economie tot filosofie. Wel hebben ze allemaal een hoge opleiding gemeen, alsmede motivatie voor het maken van een carrière, het opbouwen van een groot sociaal netwerk en organisatorische ervaring opdoen door bestuurlijke activiteiten te ondernemen binnen de vereniging. Deze gedreven studenten zijn wellicht een interessante doelgroep voor uw bedrijf.

Ook heeft de vereniging veel contact met andere studenten dankzij bijvoorbeeld de introductieperiode en activiteiten met andere verengingen. Door de locatie van onze sociëteit aan de Prinsengracht worden de open activiteiten tijdens Koningsdag en -nacht en GayPride ook druk bezocht door niet-studenten.

Sponsormogelijkheden

Website

Met rond circa 300 bezoekingen per dag heeft de site een belangrijke positie ingenomen binnen de vereniging. Hier melden leden zich aan voor activiteiten. Onder iedere pagina staat een sponsorbalk, waar uw advertentie tussen kan staan.

Ook hebben wij sponsorenpagina’s, waar er de mogelijkheid bestaat een hele pagina naar eigen inzicht te vullen. Dit kan met tekst, links, plaatjes, filmpjes etc.

Papier

Het verenigingsblad van S.V. Cyclades verschijnt minimaal 6 keer per jaar en heeft een oplage van rond de 200 exemplaren. Dit blad wordt digitaal en op papier verspreid onder onze leden en post ontvangende reünisten. Hier kan uw bedrijf eenmalig of structureel een advertentie in laten plaatsen.

Jaarlijks komt ons fotoboek uit, wat ook een uitgelaten kans is om uw bedrijf te promoten.

Promotiemateriaal

Twee keer per jaar, in september en in februari, worden door S.V. Cyclades tienduizenden posters verspreid om nieuwe leden te werven. Deze posters hangen op plekken waar veel studenten komen, o.a. op alle universiteiten, hogescholen en studentenflats in Amsterdam. Rond dezelfde tijd delen we ook flyers uit op studentenfestivals, -beurzen en onderwijsinstellingen.

Er zijn ook grote, open feesten op Koningsdag, Koningsnacht, GayPride en Oud en Nieuw. Tijdens deze activiteiten staan onze deuren open voor iedereen die langs wil komen. Hierbij is er de mogelijkheid tot het plaatsen van een bord, poster of spandoek binnen de sociëteit of ervoor op straat.

Mailings

Iedere maand wordt de nieuwsbrief verstuurd naar alle leden, waarin het mogelijk is om een tekst van uw bedrijf te zetten. Dit kan natuurlijk ook in een aparte e-mail.

Samenwerking

Indien u geïnteresseerd bent in een samenwerking met onze studentenvereniging en meer te weten wilt komen over de diverse mogelijkheden, kunt u contact opnemen met onze Assessor. Samen kijken we dan naar een samenwerking die het beste bij uw bedrijf past.

Uiteraard valt met ons te overleggen over bovenstaande sponsoractiviteiten en staan wij open voor alle mogelijkheden. Voor vragen kunt u altijd mailen of bellen met onze Assessor Ilse van der Voorden via onderstaande contactgegevens:

S.V. Cyclades, t.a.v. Ilse van der Voorden
Prinsengracht 181