Vereniging

Over Cyclades

SV Cyclades, opgericht in 1961, is een gezellige en relaxte studentenvereniging met ongeveer 150 leden. We kennen tradities, maar geen aanwezigheidsplicht of ontgroening. De sfeer is ongedwongen en er is geen verschil tussen mensen die wel of niet lang lid zijn. Elke dinsdag en vrijdag borrelen we in onze sociëteit KPATHP aan de Prinsengracht 181, en op dinsdag is er tevens de mogelijkheid om te eten op de sociëteit.

Bijna elke week hebben we leuke activiteiten die door de vele commissies worden georganiseerd: een feestje, film, pubquiz of biercantus bijvoorbeeld. Daarnaast verlaat Cyclades de Prinsengracht regelmatig voor toffe weekendjes, zoals wintersportweekend, zeilweekend, buitenlandweekend, liftweekend, weekend XXL en novemberweekend. Niet te missen zijn ook het jaarlijks terugkerende gala, het bovenhuisfeest en natuurlijk Koningsdag – met een sociëteit middenin de Jordaan staat Cyclades letterlijk in het centrum van alle Amsterdamse activiteit.

Als actief lid bij Cyclades ben je verzekerd van een goedgevulde agenda, vele mogelijkheden om je te ontplooien en een hele gezellige vriendenkring. Twee keer per jaar is er de mogelijkheid om lid te worden: in september/oktober  en januari/februari. Houd onze site in de gaten voor meer informatie over de open avonden!