Prix Positif

Datum en tijd
19 nov. 2019 22:00 - 23:00

Prix Positif

Het is weer tijd voor de Prix Positif! De stembus is tot 17 november geopend, dus wacht niet te lang en stem op jouw favoriete Cycladianen in de volgende categorieën:

• De barfly; Deze prijs wordt uitgereikt aan de beste tapper van het afgelopen jaar. Stem op je favoriete bartijger(in) om hem/haar helemaal in het zonnetje te zetten!
  • Le Prix positif du Cyclades; Dit is de prijs der prijzen! Deze prijs wordt uitgereikt aan een Cycladiaan die de afgelopen tijd of afgelopen jaren zijn/haar passie voor de soos duidelijk heeft laten merken! Stem vooral op iemand wie jij niet meer weg kan denken van de soos.
  1. Aanmoedingsprijs; Deze wordt uitgereikt aan een lid uit IK 2018/NA IK-2019. Stem vooral op een IKer die veel gedaan heeft voor de verening dit jaar.
  2. De Commissiekwaliteitsprijs; Deze prijs is voor een commissie die dit jaar goed zijn best heeft gedaan om iets moois neer te zetten!
  3. De Fedor Sterenborgprijs; Deze prijs wordt uitgereikt aan de beste klusser op de vereniging. Deze prijs is vernoemd naar de man die de keuken op de soos heeft gemaakt.

De nieuwe leden kunnen helaas nog niet mee stemmen. Jullie mogen natuurlijk wel bij de uitreiking op 19 november zijn!